.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/08/30

Sima beton
















 Én akkor is azt mondom, hogy igen is szép a beton....

Későbbiekben mutatok majd olyan felhasználási ötleteket, amik nem túl elterjedtek minálunk...de nem is értem miért???

Miért van szükségünk agyon csícsázott és feltünőbbnél feltűnőbb járólapokra, amikor itt van ez a hihetetlen egyszerű és nagyszerű sima beton felület a maga szürkeségével, de mégsem szürke kisegér.... ráadásul, hogy ezt még fokozni is tudják ezzel a káprázatos motívumokkal....le a kalappal a kitaláló előtt. Mondtam én a drága uramnak, amikor átépítésbe fogtunk, hogy miért nem lesz nálunk sima beton.....de nem igazán volt kapó az ötletemre.....talán azért, mert még nem látta azt amiket én látok.............



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...