.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/10/28

Díszítési ötleteim

Többen is kérdezték, hogy de mégis milyen ötletem van a Márton napi díszítéshez........ Sokat járt az agyam......gondolkodtam...........egy anyuka kérdezte, hogy csinálok-e fészket és bele lúd tojást teszek.......de mivel a házi fehér lúdról beszélünk az tudtommal nem repül, hacsak nem kergetik és a földtől egy kicsit elrugaszkodik....a magasba nem tehetek fészket....meg aztán a tojást se üssük el húsvét előtt....nem?

Ekkor eszembe jutott a szalma dísz és azzal való díszítés....de szalmám sincsen........se búzám.............. Szegény ember lévén.....mit gondolván......beugrott a díszfű,......mert fű az van bőven.....és ha már szalma akkor széna......miért ne alkothatnák kreatív dolgokat az én szépséges füveimből......s hogy legyen egy kis fogalmatok mire gondolok......nézzétek meg az alábbi képeket......így talán látjátok mi lebeg a szemem tükrében......


















De ezen kívül, amit még gondoltam.....megtanulok varrni....libát alkotni. Kezdetleges próbálkozásom nagy nevetésbe fulladt, amit most elmesélek.....
Szabásmintát készítettem, amit egyik kedves barátnőmnek elküldtem.....nézze már meg...mire visszaírt, hogy mikor meglátta a tóban úszó kacsa jutott az eszébe.....de végül is mindegy...mondja Edina, mert rokonságban állnak egymással....................................hát én egy jót nevettem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na de visszatérve....libát kell alkotnom........Belli is kedvet kapott azt mondta ő is megpróbál így lesz sok libánk.....

A tököket fent hagyjuk...az illik a libusokhoz,..........valamint úgyis őszi dísz lévén.....elővesszük, amit elővehetünk.

A terv egyenlőre ennyi....jaj dehogy is, mert még a kukoricát gondoltam belevinni.....csuhéstól vagy annélkül még meglátom.

Eddig ennyi a tervem.......szívesen vártam a jelentkezőket, de nem jelentkezett senki sem....így marad az első ötletem................

2 megjegyzés:

  1. Egyébként fészket csinálhatnánk a földre csak nem tudom hol férne el ahol jó rálátás is van......

    VálaszTörlés
  2. Kata anyukájának remek ötlete támad.....csináljunk kosárba fészket a vetítő helyére és állítsunk fel kukorica szárból sátrat mögé..... Kövér liba kell meg tojás alá.....

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...