.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/12/29

Zokni őrület!!!

Karácsony előtt többször is beszabadultam a könyves boltba.....természetesen könyv őrült vagyok, ahonnan nem szabadulhatok egy kis csemege nélkül!
Ott akadtam erre az édes kis könyvre és mint sokan tették már ezt....rögtön beleszerettem!!!
























Mivel nálunk Lizi kabala őrült és plüss őrült.....tudtam, hogy ez egy remek ajándék lesz mindkettőnknek! Neki azért, mert szaporodnak az állatkái....., nekem pedig azért, mert alig vártam, hogy végre alkothassak valamit! De még csodálatosabb, hogy Lizi is kedvet kapott és varrt is már egy kék nyuszikát magának.

Általában mindig akad egy páratlan zokni....sőt gyerekeknél a kinövés veszélye is fenyegeti őket! De természetesen mivel nem egy nagy összegről van szó, simán szóba jöhet az is, hogy újat vásároljuk állatkáink elkészítéséhez!!
Mi most kinőtt zoknikból készítettünk egy kis állatságot! Az egyik az nyuszi a másikat viszont nem tudtuk kitalálni Lizával olyan jól sikerült!!!























Higgyétek el, hogy rettentően jó móka!!! Bár a könyvben igazán mutatós kis állatkák készültek, ezek itt a mi fantázián szüleményei és olyan izgalmas, hogy mivé alakul át a zokni a műveletek végére.....
Csupán kézzel öltögettük....























De a végén jókat nevettünk.......és kell ennél nagyobb öröm egy gyerek mosolyánál????
Remélem ti is kedvet kaptok igen jó móka egy kis szabadidő eltöltéséhez !!! Azt hiszem mi is szaporodni fogunk majd..................!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...