.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/02/24

Farsangi arcfestés....



Nálunk holnap lesz farsang.....persze van, aki már túl van ezen a procedúrán, de nálunk holnap érkezik el a várva várt nagy nap. 
Tegnap ezért a fellelhető összes helyen arc festéket kerestem. Persze, amikor kellene..utolsó pillanatban, akkor nincs. Ezen nem is csodálkozok, így jár az, aki legvégére hagyja a bevásárlást. De valamit mégis vennem kellett a kisegereinknek....így a barna medvénél maradtam, mert a többi tele volt zölddel és kékkel az viszont szóba sem jöhetett.




































Viszont fél óra alatt, rám vár az a megtiszteltető feladat, hogy egységesen kipingáljam mind a 22 gyereket. Igazából erre szeretnék nektek egy kitűnő ötlettel szolgálni, mert az történt, hogy megkönnyítettem a holnapi feladatomat és miután ki is próbáltam rájöttem, hogy akár vállalhatnák is arc festést, mert így aztán nem csak pofon egyszerű, de gyors is lett és nem igényel különösebb rajz készséget.
Nem akartam nagyon pocsékolni a festéket, így csak halványan készítettem el és a kontúrokat sem csináltam meg szépen...a precíz munka, majd holnapra vár.




























Az, hogy mennyire hasonlít az egérre......azt most hagyjuk! Íme az ötlet...






































A fenti képen látható dosszié átlátszó műanyagját Liza szeméhez és szájához igazítva pontokkal bejelöltem a kívánt méretet, amit utána alkoholos filccel körbe rajzoltam. miután megvolt a kívánt alakzat...egyszerűen kivágtam. Lemostam a filcet a műanyagról és egyszerűen az arcára feszítve csak szivacs segítségével bemaszatoltam.....Így tettem minden hol. végül kicsit még színezgettünk, hogy mindent kipróbáljunk. Ez így 3 perces művelet...ami igen csak eltartott volna jóval tovább is és még csak hasonló sem lett volna.

De éljen az ötletelésem! Kíváncsian várom a holnapot, mennyi idő alatt végzek velük!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...