.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/04/24

Drágám...leveled jött!!!



Talán máshol is gondot okoz az asztalon gyűlő szórólapok, újságok és természetesen különböző levelek és csekkek összességének látványa, ami utálatos dolog, de várja amíg szelektálásra nem kerül....én legalább is, ha a postaládából behozom csak "kiesik a kezemből" a komód tetejére, mivel nálunk az a gyűjtő hely....és ott éktelenednek az átnézésig. Már gondolkodtam mit kellene kitalálni nekik, ami jópofa és a legfontosabb elnyeli egy ideig őket, hogy legalább ne okozzon a szemünknek fájdalmat...
Nos, megtaláltam a tökéletes helyet....praktikus, vicces, utal a tartalmára....kell-e ennél több nekem? Ezen kívül modern is és jól is néz ki nekem! Egymás alá elhelyezve akár szelektálni is lehet a benne lévő dolgokat...akár meg is jelölhető, hogy mi mit tartalmaz...így a postás "kétszer csenget", de legalább lett helye mindennek. Talán minden szoba elé is helyezhetünk ilyeneket és akkor még tovább szortírozhatóak a levelek...bár nálunk erre még nincs szükség, hiszen a gyerkőcök még nem kapnak szerelmetes levelet.
Azon gondolkodtam, mi célt szolgálhat ez az ágy mellett....talán ha a társunk azt szereti, ha "hasára süt a nap"...neki küldhetünk benne üzeneteket.....mit csináljon, ha végre felkelt!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...