.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/05/19

Nem minden gyémánt ami fénylik.....



De én tegnap akkor is gyémántot találtam!!! Amint Kirával kint a ház előtt ültünk a gömb szivarfák alatt és a mulcsként funkcionáló kavicsok között kútászkodtunk...óriási Ó-Ó-Ó-zások közepedte, mert Kira minden követ megmozgatott legyen az nagy vagy kicsi és egyenként emelte fel és mutogatta nekem. Igazán jól éreztük magunkat..beleértve engem is, aki gyerekkorom óta nézegetem a köveket lépten - nyomon amerre járok....és ennek most is meglett az eredménye!!! Egy gyönyörű csillogó gyémántot találtam!!! El is dugtam és mivel Liza is szereti a köveket elhatároztam, hogy elkészítem neki nyakláncnak gyereknapra gyűjtvén a meglepetéseket...
Egyenlőre még nem tudom, hogyan fogassam fel...átfúrni nem szeretném, mert veszítene értékéből így lehet, hogy körbevonom valamivel. Addig is íme egy pár kő nyaklánc...a természet egyszerű ajándéka!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...