.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/06/28

Zsák, zsák tele zsák...



Olyan, amire rá is lehet ülni akár! Ezt biztos nem sajnálnám én sem a két spániel kutyusunktól. Nem is értem, miért gondolkodok én műbőrben...Mert még mindig itt tartok. Persze tudom miért, azért mert azt könnyebb tisztán tartani a sok kutyaszőrtől... Arról az lepereg nem úgy, mint a szövetről...
De mégis olyan hangulatosak tudnak lenni ezek a zsák anyagok, ezért is mutatok nektek, hátha valaki kedvet kap a képek segítségével...
Hihetetlen kevés időm van írni... nem tudok órákig itt ülni és ábrándozni a gondolataimban, így mostanság elég gyorsan le léptem... Nézzétek ezt el nekem. Bár akiknek van két gyermeke, azok biztos megértik ezt..sőt egy is kitehet kettő ezt is tudom. De harcra fel...most is mennem kell! Addig is minden szépet nektek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...