.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/07/30

Zöld-séges fenséges...



Ezt ma úgy megkívántam, mintha ismételten bekaptam volna a legyet. De szerencsére a legyek elkerültek, maximum a döglegyek borították el a testem, ahogyan ma délelőtt a barackosban munkálódtunk, délután pedig a veteményeskertben ténykedtem...nekem elhihetitek alig vártam, hogy hideg zuhanyt vegyek...




Zöldséges rizs...

A borsó levesem átalakult egy cseppet! Mivel mami is azt csinált a szomszédban, így kihasználva az alkalmat, hogy az uram" nincs itthon, egy  kicsit magamnak kedveztem.  Hozzávaló az, amit beleteszel! Én mindenfélét szeretek a rizsbe belekutyulni. Jelenleg ez úgy készült, hogy míg a hagymát üvegesre sütöttem egy kis olíva olajban, abba az olajba belevágtam a répát és a zöldséget és együtt sütöttem egy kevéske ideig, mert annyira gyenge, hogy éppen hogy csak egy kevéske időt adok neki, hogy picit puhuljon. A vége felé beleraktam a borsót is, mert annak meg még kevesebb idő kell, hogy finom legyen. Én szeretem, ha egy kicsit ropogós marad...nem szeretem túl sütni a dolgokat, inkább nyers maradjon, mint túlfőtt!
Ez alatt a jázmin rizsem is megpárolódik és végül az egész összesimul, mint egy szerelmespár! Éppen elég időt kapott, amíg lefényképeztem...már faltam is és két pofazacskó is kevés lett volna...így kanállal ettem!!!
A tetejére egy kis füstölt parenyica sajtot reszeltem és megszórtam petrezselyem levéllel! Hú...de bezabáltam!
Még mielőtt bárki is megkérdezné, hogy ehhez a körethez mi mást készítettem...jelzem, hogy SEMMIT!!! Ugyanis nálam gyakori, hogy a saláta vagy a köret...zöldséggel a főmenü! Sokszor elgondolkoztam már, hogy főzni, sütni, párolni sem kellene, hanem mindent nyersen frissen elfogyasztani is isteni lenne. Csak a csajok! Ők ezt biztonra nem ennék meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...