.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/08/30

Horgolási láz...




Elég ragályos! Betegség is lehet? Nos, ha az ember a sok szépség közé téved, amiket maga is elkészíthet, akkor bizony nincs menekvés! Remeg a kezed a horgolótű iránt és vágy egy kis nyugodt pillanatra, amikor még ha csak egy virágot is, de valamit alkothass! 
A különböző fonalak gyűlnek...gyűlnek. Igazából nem túl megfelelő helyen, mert fonott kosaramba raktam. A probléma az, hogy a szálak beleakadnak...köszönhető ez a rusztikus kosárfonásomnak! De találtam más ötletet!!!! Nagyon megtetszettek! Tudom, hogy van akiket ez érdekel...nekik mutatom ezeket a remek fonal tárolókat...Íme! Ez kellene nekem!!!



2 megjegyzés:

  1. Nekem pedig ami benne van....:-))
    Most már megyek aludni,nem bírom tovább!Holnap beszélünk.Jó éjt

    VálaszTörlés
  2. Hát...az sem utolsó! Igazad van!!! Jó éjt! Már én is nyugovóra térek...

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...