.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/09/04

Szemmel tartalak!!!


Szoktam mondani Lizának. Hát, hogy el is higgye, lehet, hogy ilyenekkel kellene tudatosítanom benne. Bár szemmel verni szegényt nem szeretném. Mégis néha úgy érzi, hogy én mindent látok! Persze egyszerű következtetéseket vonok le különböző tárgyak elhelyezkedéséből és egyéb dolgokból, hogy hol járt és mit csinált, amiről ő még nem feltételezi, hogy az kiderül és elcsodálkozik, hogy én ezt honnan tudom. Persze ezt a kijelentést megelőzi, hogy ő nem tud semmit és ő nem volt itt és ott...mire én szoktam mondani, hogy hiszi a piszi. Erre ő: - Na jó! Tényleg ott voltam, de honnan tudod?-kérdezi
Majd bolond leszek elmondani. Úgyis eljön az idő, mikor már nem jövök rá az ő kis cselszövéseire! Imádom! De addig amíg nem jön rá, hogy mindennek megvan a helye...könnyen nyomon követhetem.



1 megjegyzés:

  1. Ismerős szöveg...
    "Belli!Nálatok is vannak kamerák?"
    Bizony nálunk is hasonló képen mennek a dolgok!Jó amíg lehet ezt mondani nekik!!Puszi és jó éjt!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...