.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/10/08

Körmöcske...ujjacska!


Biztosan ismeritek a technikát..., ha mégsem, akkor érdemes kipróbálni, mert remek móka! Lizának annyira nem, mert múlt pénteken a bőrt is leszedte az ujjáról az igazi 5 ágú körmöcske...váracska. De nekem móka! Viszont neki készítem! Tehát mindenki örül, mert mindenki jól jár! A Facebook-ra épp ma tettem fel az elkészítését és mivel rongyos póló akad bőven, kedvem volt kipróbálni is. Elkezdtem az alját vízszintesen 1,5-2 cm vastagsággal levagdosni a pólónak. Majd az oldalvarrásnál szétvágtam és jól meghúzogattam a levágott csíkokat, amitől az összepöndörödött és sokkal hosszabbá is vált. Az összeset összekötöttem a végeiknél és gombolyaggá tekertem. Volt segítőtársam is...a barátnőm, aki szintén próbálta ezt elkészíteni és neki is nagyon jól ment. 





































































































Végül az elkészítése. Elsőre egész jó lett...másodikra szuper lesz! Szerintem vagány! egyébként régen én is hordtam mindenféle ilyen "vacakot" és Liza is szereti, mert indulás előtt már pakolja is ezeket magára. De legalább aranyos. Milyen jól néz ki több színben és talán ha vékonyabbra vágnám a csíkokat csak 1 cm-re, akkor keskenyebb karkötő lesz... De ez majd a jövő zenéje!




















2 megjegyzés:

  1. A legjobb az egészben,hogy olyan jókat nevettünk!Persze a sikerélmény sem elhanyagolható,és ismét megfejtettünk egy "titkot"!!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ennél is jobb, hogy mindkettőnket érdekelnek az apró- cseprő dolgok! Így vannak közös élmények!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...