.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/11/13

Márton napi rajz...rajzversenyre




Iskolába készítettük Lizával közösen. Egy hétvégés program volt, mert nem sok türelemmel áldották meg a drágámat, így hol elment...hol visszament. Elég csicsásra sikeredett, de mint ahogyan Belli is írta, hátha szolgál új ötlettel. Használtunk csillámot, csoki papírt, tollat, kukoricát, szatén szalagot, ragasztottunk papírokat, kendert, köveket, csuhéjt, használtunk pasztell krétát...temperát.
Közös programnak jó volt, de azt hiszem ha alkotásról van szó...eltérnek az elképzeléseink...rendesen! Persze ez most az ő ötletei által készült el, mert az én ötletemet kapásból elvetette. Talán majd egyszer elkészítem magamnak!!! Nekem túl csicsásra sikeredett! 



1 megjegyzés:

  1. JÓ!
    Nekem tetszik, a részletek meg, amiket előbb láttam már kíváncsivá tettek. Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...