.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/12/11

Karácsonyi ünnepi dobozkák...egyszerűen pohárból készült! El sem hiszem...




Persze a körítés" sokat dob rajta, de imádom! Olyan édes..., mint ami benne van! Sokszor van szükségem ilyen egyszerű csomagolásra és ha belegondolok mennyi mindent tudnék elrejteni benne...milyen jól néztek volna ki ezek fellógatva egy ágra..., mint adventi naptárka! Beleszerettem és nem kívánok like-t cserébe! Ezen most kiakadtam, hogy a híresebb" blogosok ilyen szövegekkel ösztönzik az embereket TITEKET! , hogy like-ért cserébe küldi a leírást! Valahol ez olyan ciki...más ötleteivel felvágni...persze az üzlet...mindenre képes az ember...sorsolások, játékokra mindenki benevez? Like-oltok és sorsolnak valamit, de a háttérben csak a létszám növekedés...stb. játszik főszerepet és ez olyan utálatos nekem. Na nálam ilyet nem láttok ezek után sem! Aki a kevés tagot nem becsüli a sokat nem érdemli! Becsületes, aki tud nekik bármilyen hátsó szándék nélkül örülni, mint Júlia is, aki meg is jegyezte.
Íme egy virtuális kis csomagocska nektek..., amit szívesen mutatok meg nektek...INNEN!


http://gedane.over-blog.com/article-diy-tuto-box-gobelet-en-carton-113343795.html

2 megjegyzés:

  1. Annyir, de annyira ugyen ezt gondolom én is, mint amiket leírtál... Én sem gyűjtök lájkokat , vagy toborzok tagokat... Mert sokkal értékesebbek azok az olvasóim, akik azért követnek, mert szeretik a munkáim, és nem azért, mert a követés valamilyen nyeremény, jutalom, kiváltáság megszerzésének feltétele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen...az nagyon szuper egy blogosnak, ha sok tagja van, hiszen az egy elismerés, hogy értékelik az oldalát! Nekem akkor viszont személytelenné és kedvtelenné válik az olvasás, ha elmegy az egész blog toborzássá és hirdetéssé. Én szeretem azokat a helyeket, ahol érzelmeket életet vélek felfedezni és szeretem az ilyen embereket...
      Persze mindenki megtalálja a maga foltját, hiszen nem vagyunk egyformák és ez így van jól! Csak pont egy olyat olvastam, hogy lájkoljatok és akkor megmondom...hát nekem ne mondja meg!

      Törlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...