.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/01/04

Horgolási könyvek a Pinterest-en...


Kissé elvesztem a rengetegben...az ünnepek elröppentek, de a vírusok nem!!! Még mindig küzdünk és harcolunk velük. Jelenleg Kira küzd vele s én csak remélhetem, hogy mást nem fertőz meg. 
Nem volt elég késztetésem, s legfőképpen ötletem, hogy mivel traktáljalak titeket! Persze ötleteket és szép dolgokat töretlenül találok a Pinterest-en, ha hiányozna itt, akkor oda is betekinthettek! Érdemes! Legújabb felfedezéseim is a horgolni tudóknak kedveznek, mivel rengeteg könyvet találtam beszkennelve és lementve! Máskor már kutattam horgolási könyvek után, de akkor nem volt szerencsém, de most...IGEN!!! KATTINTS IDE? HA ÉRDEKEL! Olyan, mintha kincsesbányára bukkantam volna! Ez egy ragály! Remélem több olvasómat is megfertőzök ezzel, mert kissé elkalandoztam ebben a témában mostanság rendesen! De szeretnék visszatérni...újra gyerekeknek ötleteket adni és persze magunknak is! Viszont íme egy horgolási encyclpoedia"...csupán 300 horgolási minta!!! További könyveket nálam a Pinteresten találtok a fenti linken...

http://www.liveinternet.ru/users/4720922/post254058977/

2 megjegyzés:

  1. Tényleg egy ragályos fertőzés ez a horgolás,és nem is igen lehet kigyógyulni belőle....:))

    VálaszTörlés
  2. De jó!!! Most kattantam rá én is....:)

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...