.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/01/29

Szívószálas szövés...


Nagyon megtetszett! Már nem tudom hol láttam...Igen jó móka...és nálunk aztán megy a szívószál őrület! Éppen most töltöttük fel a készletet...
Igen jópofa! A szívószálon húzzunk át vastagabb kötelet....ha vastagabb kötöző zsineggel próbálkozol, ami merevebb...könnyedén átdughatod vagy ha van hurkapálcád, akkor annak a segítségével is belevarázsolhatod a fonalat a közepébe...ragasztópisztollyal vagy szigszalaggal a hurkapálca végéhez erősíteném a fonalat és egyszerűen belehúznám...(milyen körülményes vagyok!-de csak ez jutott eszembe!)
A lényeg, hogy jól kitöltsük az üreget, akarom mondani a szívószál belsejét, hogy ha a szívószálat kihúzzuk, akkor ne legyen lötyögős, mint egy nagy gatya a gyereken:))
Karkötő, könyvjelző, táskafül...szerintetek még mi készülhetne belőle?
No, ha kipóbáljuk" Lizivel, akkor megmutatom mi lett belőle!



1 megjegyzés:

  1. Ezt már én is láttam,de még sose gondoltam végig,hogy hogyan is lehetne kivitelezni.Az elképzelésed tetszik,ki is próbálhatnánk...:)

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...