.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/03/18

Házilag készített húsvéti Kinder"...kifújt tojás apró meglepetésekkel húsvétra...



Lassan 3 éve gyűjtöm a csoki és mindenféle bombonról a fényes színes alufóliát... Gondoltam, most itt van az ideje, hogy elővegyem őket, tojás díszítésére. Gondoltam ilyet még nem decoupage-oztak"!  Mutatok valami újat! Jah...lehet ebben a világban még olyat csinálni, amit más nem? Csak azt gondoljuk milyen jó ötlet és nem is az enyém...! Miután eldöntöttem, hogy készítek ilyet...kivágok különböző formákat a csoki papírból...meg a forma lyukasztóval gyártok sok apró színes csillogó virágot....És megláttam ezt! Mondanom sem kell, elment a kedvem...alább hagyott a hangulat...a tojások ott várakoznak...a csudába olyan szép, modern és egyszerű! Semmi flanc...csak egy kis alufólia! ( ha nincs csoki papír, akkor lehet a konyhában használatos alufóliát is használni...akár egész tojás beborítására...gondoltam sok mindenre...) De itt van, már elkészült valakinél...ITT! Mint ti is rákattintottam a linkre és megörültem...a kedvem visszajött...ez még sem az, amire én gondoltam, csak annak tűnik! A kedvem most visszajött...így azt hiszem mégis ez lesz az én tojásaim sorsa! Sőt kissé tovább gondolva...szeretnék apró meglepetéseket a belsejébe rejteni, hogy ne üresek legyenek a húsvéti tojások. Persze a legegyszerűbb cukorka...de ha sikerül, akkor készítek valami mást bele! Arra gondoltam, hogy a tetején megnagyítom a helyet, ahol bedughatom a kincseket"...végül ragasztok majd oda valamit, hogy elrejtsem az éktelenkedő lyukat. De addig, amíg ebbe belefogok még kidolgozom a tervem. Egy kis itthon készült kinderre gondolok...mindenfélével teletömött olcsó, de annál nagyobb meglepire a lányoknak, hogy izguljanak...ugyan mi van benne...ha jó idő lesz eldugom a kertbe, ha bent leszünk fellógatom egy vízszintes ágra...és bontogathatják a kis apró meglepiket! Házi Kinder játék lesz húsvéti meglepetésnek. Így döntöttem...



3 megjegyzés:

  1. Az ötlet jó!!!Izgalmas lesz az már tuti!Várom,hogy hogyan sikerül majd a meglepi a csajoknak:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik az ötleted, szerintem nagyon eredetei a házi kindertojás! Várom a beszámolót húsvét után, meg a lányok arcát a fotókon, ahogy bontogatják! :)))
    Ja és fényes papírkákkal díszített tojások nagyon-nagyon tetszenek, és roppant Flórásak! Szerintem. :)

    VálaszTörlés
  3. Készül az első bulinyuszim" meglátjuk milyen a mini horgolt nyuszi készítés...vagy még akármi is lehet! D:)) valahogy mini horgolt kabalákat kell készítenem... 12 db-ot úgyhogy lehet, hogy eltünedezek! D:)) puszi nektek

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...