.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/03/21

Húsvéti tojás papír dekoráció...





Ezt a Pinteresten találtam. Csak képként volt fel reppintve, szerző" nincs, de nekem megtetszett, mert elkészítése olyan, amikor télen a hópelyheket készítjük...összehajtogatván tetszőleges mintákat vághatunk is és tovább is mehetünk ennél...amit már így is sokféle variációban elkészíthetünk, tovább díszíthetjük színes papírokkal...Akár minden minta alá más és más színű és textúrájú papírt ragaszthatunk...vagy akár egy kartonra rárajzolva a tojás körvonalát,( amit előzőleg kivágtunk és mintákat vágtunk bele...)s a körvonalának a belsejébe is ragaszthatunk színes papírokat...akár össze-vissza, akár csíkokban...és máris színes húsvéti tojásunk van. Gyerekek kedvükre alkothatnak különböző tojásokat... Ha előre elkészítünk sablonokat, ahol ki kell vágni majd összehajtva a tojásokat...gyorsan sok tojást vághatunk ki gondolkodás nélkül...kettő közé ragasztva színes papír feldobja azokat és már mehet is húsvéti girlandnak... Akit zavar a gyűrődés...óvatosan vasalja meg. A tojásokat is lehet természetesen színes papírból kivágni...háttért pedig egy másik szín is adhat... Egyszóval a lehetőség határtalan...textilből is készülhet és cikcakkos ollóval kivágva...vagy filcből, ami szintén nem bomol...csak én bomlok itt, úgyhogy azt hiszem ötletelésről ennyit... Nekem sajnos csak ötleteléshez van időm, bár mondtam Lizinek, hogy ő készíthet ha kedve van! Én most horgolom a nyuszikákat...remélem hamarosan elkészülök vele, mert már Zsolti azt mondta, hogy bejárónőt fogad! Úgyhogy húzzunk bele...akarom mondani, hogy én húzzak és horgoljak!



































Örülök Zsimama, hogy sikerült! Éppen átraktam oldalra, amikor megláttam az arcodat, hogy sikerült bejelentkezned! Vissza is tettem fentre a követőket...jobban szeretlek ott látni titeket a főhelyen"! Örülök...

9 megjegyzés:

  1. Szia Flóra!
    Lehet, hogy Te látod, de én nem látom a követőidet. Nem tudom, hogy kerülhettem oda, mert nem tudtam bejelentkezi a követőid közé. Lehet, hogy azért, mert a saját blogomon felvettelek az olvasnivalók listájába? Nem tudom, ennyire azért nem értek a számítógépes világhoz.
    A lényeg, hogy a követőd vagyok, akárhogyan is kerültem oda.
    Nagyon jó ötleteid vannak, hogyan lehet feltúrbozni a húsvéti tojás dekorációt, akár papírból, filcből, vagy textilből készül.
    Várom a horgolt nyuszikát! Jó munkát hozzá!

    VálaszTörlés
  2. A girland gondolata a pillangók óta nem megy ki a fejemből...:))Ezek a tojások is nagyon szépek lennének összevarrva!Klassz ötlet:)

    VálaszTörlés
  3. De szeretek hópihéket vagdosni! Tojásokkal is szívesen bíbelődnék. De annyi más tervem is van, megvalósításuk függőben...

    VálaszTörlés
  4. Flóra, olyan jót mosolyogtam, ahogy olvastam a bejegyzésed!:) Hirtelen tudod melyik mesefigura jutott az eszembe?....hát a Gombóc Artúr!:) A lényeg, hogy CSOKOLÁDÉ legyen, akarom mondani TOJÁS:))) Csak úgy záporoznak az ötletek, alig győzöm felfogni, annyit adtál!!!:)))Köszönöm!!!:))))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsimama! Egy újabb rejtély!!!
    Horgolt nyuszik...hát tegnap sikerült 1 fület meghorgolni! D:)) egész délelőtt süttem-főztem, utána tanultunk a nagyobbik lányommal, utána felkelt a kicsi is...benéztem ide oda a blogokon...éjszaka meg most lefeküdtem kivételesen időben, el is aludtam másodperceken belül...bele kell húznom, mert még egy fiúsat is kellene horgolnom...
    Mint ahogy Noddy mondja: - Akkor is és akkor is és akkor is.......

    VálaszTörlés
  6. Hát Belli jó is volt varrni a girlandot! Puszi

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gerdi! Á ne aggódj és is ötletelek itthon...általában még jobban megbonyolítom a helyzetet, ami így sem egyszerű.... D:))

    VálaszTörlés
  8. Kedves Ovivaràzs így vissza olvasván a bejegyzésemet elég kusza!!! Mint a gondolataim...szárnyalnak össze-vissza!!! De legalább egy kis mosolyt csaltam az arcodra!!!!

    VálaszTörlés
  9. Annyi sok jó ötletet mutattál már, én meg csak morgok, hogy nem tudom őket sem a suliban, sem otthon megvalósítani. A suliban nincs annyi óra, vagy éppen eszköz, itthon meg most is iskolai dologgal vagyok elfoglalva. Épp hogy gyorsan bekukkantottam. Majd jövőre, talán.

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...