.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/03/26

Újabb ötlet húsvéti ajándékozásra...




Nem tehetek róla...most ilyen zsákanyag hangulatban vagyok! Ez úgy elkapta a grabancomat"...és nem enged szabadulni a gondolattól! Viszont a képet meglátva a rávasalható anyag jutott eszembe, aminek egyik oldalánál fogva vasalóval ráolvasztjuk az anyagra ezt...nem tudom mi a neve én foltozásnál használom, ha szétszakadt a gyerekek nadrágja térde...belülre rávasalom és úgy varrom meg géppel. Fekete és fehér színben kapható...és ez szuper volna külső dekorálásra...amit a biztonság kedvéért én rá is varrnák, viszont nem bomlik! Csak én... Remekül vágható különböző alakzat belőle...no mindegy! De tetszik ez a zsebes párna...jó zsebkendő, távirányító tartó...D:)) Nálunk ugyan nincs ilyen kiváltság a gyerekeknek...gondolok tv-re a szobájukba.
Ötletelő blogja itt!






5 megjegyzés:

  1. Nem tudom,hogy rendelést veszel-e fel,de ha igen én mindenképp szeretnék egyet kérni...:))))Szuper ötlet!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a zsákvászon, sajnos nálunk még nem találtam:(

    VálaszTörlés
  3. Neked szívesen csinálok, bár nem szándékotam...D:))

    VálaszTörlés
  4. Emerencia régebben én is mezőgazdasági boltban vásároltam, viszont tegnap láttam a méteráruban is, de helyette egy erősebb vásznat vettem, sűrűbb szövésű annál. Táskának!
    Ez itt a képen nem is zsákvászon csak elképzeltem abból...D:))

    VálaszTörlés
  5. Kezdek mérges lenni. Ennyi ötlet, és nekem nincs időm ilyenekre, meg egyébre sem. (Gondolok itt takarítás.):)))

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...