.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/04/11

Ilyen falról álmodok...




Nem tudom ti hogy vagytok a fonalakkal, de én egy általam fonott kosárban tartom és cipelem magammal föl-le.... Én ennél látványosabbat, hasznosabbat, csábítóbbat, praktikusabbat eddig még nem láttam. Rögtön beleszerettem! Nem csak hogy átlátható, de a fonalaknak köszönhetően már-már művészi képhez is hasonlít! Ráadásul, aki bolondul a horgolásért, kötésért...az bolondul a fonalakért és szenvedélyesen vásárol is, ha teheti... Lehet ennél jobb és rendezettebb helyen látni a rendelkezésre álló fonalat? Szerintem nem...


4 megjegyzés:

  1. ISTENEM!!!!!!!Én egy ilyen helyről biztos nem tudnék egyhamar felkelni:)))Tuti lenne nekem is!!!Persze fonalakkal együtt:)))

    VálaszTörlés
  2. Ugye-ugye! A kandallótok közelében...D:)) pusz

    VálaszTörlés
  3. Mostanában nekem is ilyen a hangulatom:)

    VálaszTörlés
  4. Akkor hárman már egy hullámhosszon vagyunk...:))D:))

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...