.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/05/15

Virágos nagyi négyzet horgolása...leírásommal




Szerelem első látásra...és a horgolása is az eddigi négyzetek közül a kedvencem. Tegnap éjszaka nem bírtam magammal...eddig jutottam. Most lefotóztam. Mivel Belli említette a leírást...én felteszem, bár nem tudom kinek mennyire érthető. A második már ment teljesen egyedül, annyira jó horgolni... Csodaszép takaró válna belőle...! Fonalam kevés hozzá így csak az érzéseimnek engedtem. De milyen jól tettem!!! Bellivel Itt tegnap délután kisilabizáltuk, amíg a kicsik játszottak. Mivel én a rajzokat szeretem, magamnak megörökítettem.






27 megjegyzés:

  1. Szép lett. Egy barátnőm mondta, ha horgolni szeretnék ezzel a nagyi mintával kezdjem. Majd meglátom, nekem mennyire lesz könnyű. :))

    VálaszTörlés
  2. Akkor ne ezzel kezd Icu! Majd mutatok ennél sokkal egyszerűbbet...a sima nagyi négyzetet! Egyébként ez sem nehéz, ha felfogja az ember...de biztos a leírásom nem teljes...

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű virág-színeket választottál...

    VálaszTörlés
  4. Ó,de nagyon-nagyon odavagyok érte!!!!!Amúgyis a nagyikocka a kedvencem,de ezt a virágosat eddig csak nézegettem.KÖSZÖNÖM szépen a rajzot!!!!Én is arról tudok olvasni.:)

    VálaszTörlés
  5. De jók a képek! Nagyon tetszenek a színek! Poháralététnek megfelel! Elfogadnám:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igazad van!!!! Most erre nem is gondoltam...akkor még készítek, amíg nem fogy el a fonalam...

      Törlés
  6. Remek rajz!!!!!Nagyon szépek lettek a négyzetek,gyönyörű színekkel horgoltál:)))
    Én is fogok még ilyet horgolni...,de hogy mi lesz belőle,az majd kiderül:)))Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Belli! Köszi! Pont most néztem milyen sok rajz van a pinterestenen lementve..., hogy nekem mindig olyan tetszik meg amihez nincsen"""" D:))
      Jó éjt!!!!

      Törlés
  7. Nagyon szép, és milyen jól tudsz rajzolni!

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép színek, igazi meleg, őszi, kucorodáshoz való takaró lehetne belőle...épp Bellinél írtam, hogy az ilyen jellegű takarókért odavagyok! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  9. De ügyes vagy! ...és milyen sokoldalú! Nem győzök csodálkozni :)

    VálaszTörlés
  10. Kedves vagy Zsimama! Szebben szerettem volna...csak siettem. Minden jót!

    VálaszTörlés
  11. Szia Ditti! Én is oda vagyok...horgolsz nekem? D:)) Ki kellene számolni mennyi kell hozzá! Pusz
    Jól vagy már?

    VálaszTörlés
  12. Szia Katici! Sokoldalú? Lehet, hogy ez a baj! Valaki egy valamire áll rá és azt fejleszti tökéletesre"...én meg belekotyogok mindenbe...D:))
    Szió

    VálaszTörlés
  13. kicsit irigykedek, mikor látok ilyen szép munkákat:) én már elfelejtettem, hogy kell horgolni, bár ha nagyon megerőltetném magam, lehet előjönne a tudás...de nem kockáztatom meg, hogy ki is próbáljam, így marad nekem, hogy másoknál tátom a számat, ha ilyen szépségeket látok:))

    VálaszTörlés
  14. Szia Orsi!
    Annyira nem szép munka, de elsőre tőlem nem is rossz...
    Úgy vagyok vele, mint amikor kötök, hogy vagy túl szoros...vagy laza! De hátha a kettő közötti leszek"
    Köszi, hogy benéztél!!!
    Jó éjt!

    VálaszTörlés
  15. Szia Flóra!
    Nagyon Szép lett! Ügyes(ek) vagy(tok).
    Mióta szemezgetek már ezze a nagyi négyzettel! A horgolás ugyan nem az én terepem, de olyan szupi a leírásod! Köszi! Lesz merszem kipróbálni ;) Elmentettem a favoritok közé!
    Még 1x köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tanulgatom a horgolást...sok szépség van! Szió

      Törlés
  16. Szia Flóra! Horgolnék, ha tudnék...:D Köszi, most épp jól vagyok, de műtétre várok. :S
    Más: küldtem neked valamit, kukkants be a kreatív blogomra! :)

    VálaszTörlés
  17. Szép kis remekművek. Figyelem, türelem, kitartás a készítőt dicsérik.

    VálaszTörlés
  18. Tetszik a színösszeállítás és a fotó is. Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Noryta! Örömmel látlak itt nálam! Sok szépséget" találtam te nálad is!!! Minden jót kívánok!

      Törlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...