.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/07/02

Gyors helyzet jelentés"...magból szaporított mocsári hibiszkuszom!





























Így utazás előtt nem hagyhatom ki a virágaimat! D:)) Biztos emlékeztek a kapott mocsári hibiszkusz magocskáimra, amit beáztattam 3 nap vízben...abban csodásan kipattant a mag...kinti földbe került...mivel pocsék idő volt...sok eső...a védelmükben 10 befőttes üveget fordítottam a magjaimra, amitől szépen fejlődésnek indultak. Azok a magok, amelyeken nem volt üveg...egyáltalán nem is fejlődtek! Most 10 cseréppel ültettem gilisztás földbe...valamit a 10 befőttes üveget ismét ráborítottam a puszta földre, hiszen a magocskák ott rejtőzködnek alatta s láss csodát, most megint dugják ki fejüket!
Most óvom és védem őket...a telet kell még átvészelnünk és akkor tele leszek hibiszkusszal! D:)) Persze türelmetlen is voltam és a piacon vásároltam egy nénitől 2 cseréppel...egy pirosat és egy fehéret. Nagyon kedves volt és csak 1000 forintért adta...elbeszélgettem vele és azt tanácsolta, hogy mindig csak tavasszal fagyok után vágjam vissza...így a víz nem folyik be a szárába és nem fagy ki...
Szóval bátran ültessünk és kísérletezzünk, mert meghálálja!!! Alig várom, hogy megtudjam milyen színűeket nevelgetek szívem" alatt!!!




1 megjegyzés:

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...