.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/11/25

Pingálásom...D:))


Jaj ismeritek azt a bizsergető érzést, hogy ki kell próbálnotok valami számotokra tetsző dolgot! Nos azt mondtam, ha meg lesz a modulzáróm, akkor részegre iszom magam ( a sok izgalom miatt, mert ollan" hüle vagyok, hogy iszonyatosan be tudok rezelni...na a kezem meg rezegni...jó is volt a francia véget kihúzni tű ecsettel...Gabi azt mondta inkább nem is néz oda! Támasztottam a kezem amennyire bírtam, hogy szép legyen...hát szép lett...legalább is az oktató megdicsérte...) és 1 hétig nem nyúlok műkörmös dologhoz! Nos 1 napig kibírtam... PINGÁLTAM! D:)) Ez azért nem köröm...de majd ehhez hasonlókat kell tudnom körömre festeni.






12 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Azok a pillangók igencsak elnyerték a tetszésemet. Fog ez menni körömre is, biztos vagyok benne. Sok sikert a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés
  2. Bár a színeket most nem látom, mert rossz a monitorom, de a formák gyönyörűségesek. Ha én tudnék így festeni! Gratulálok még egyszer az eredményhez! Puszi. :)))

    VálaszTörlés
  3. Ó de szép, Flóra, ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan szépek!!!!! Itt szeretnék gratulálni a vizsgádhoz !!!!! Szuper vagy!!!!Én is nagyon izgulós vagyok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nektek! Jó ez a kis ösztönzés...D:)) minden szépet nektek! Puszi

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a vizsgádhoz! Nagyon szép amit "pingáltál" ezeket fogod körömre festeni? Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Mindegyik nagyon szép,persze a pillangó az örök kedvenc:))Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm aranyosak vagytok! Pusz

    VálaszTörlés
  9. Draga Flora :)
    dehogy tüntem el. Csak szörnyü kapzsi vagyok az idömmel..., soha nincs belöle eleg.
    Nagyon ügyes vagy, tenyleg büszke lehetsz Magadra es a pillangoid alomszepek!
    Kar, hogy ilyen massze vagyunk egymastol.
    Millio puszi!
    Vali

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vali! Az én időm is kezd kevés lenni...azt sem tudom mihez kapjak"! De legalább adtál egy kis élet jelt" D:))
      Tényleg kár! Puszi aztán takarékoskodj az időddel, hogy jusson a blogodra is! D:))

      Törlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...