.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/12/05

Téli dekoráció...műanyag poharakból hóember készítése...


Iskolába indult, de az oviban kötött ki! 600 műanyag pohár összetűzése után már-már ín hüvely gyulladásom lett D:)) hívtam is a segítséget utána, hogy " Belli gyereeeee! "..., mivel az iskolai dísszel még adós voltam. Ráadásul Kira kisajátítottam magának a hóembert...így kérően néztem Lizára, hogy "ugye neked nem kell ilyen????" Arra, hogy könnyítsem a dolgunkat...kitaláltam, hogy csak hóember fejeket készítünk az iskolába...többet, hogy mutasson is és feltűnő legyen. Az ötletet pinteresten láttam...elég sete-suta volt, két golyóból készült, de az ötlet, hogy tűző géppel összetűzve a poharak egy gömböt adnak...nagyon megtetszett és egyszerűnek is tűnt. Az is volt...meg fájdalmas! D:)) Egyrészt összesen elfogyasztottunk vagy 1200 műanyag poharat..., amikor vettük mindenki jó bulizást kívánt! D:)) Hát, biztos jó lett volna ennyi pohárból felest legurítani...tyű, már rágondolva is rosszul lettem...no mindegy. Készült belőle egy pár bulis" hóember..., de jó ember! A fejére kitaláltam, hogy piros műanyag tálból készítek kalapot"...szemetes zsákot fontam sálnak és hópelyheket készítettem műanyag poharakból...tuti, mert akár kültéri dekorációnak is tündéri... Jaj és gumi lap a szeme...szája, műanyag tányér az orra!
Az osztály díszítést mutatom a másik blogunkon...de úgy el vagyok maradva!!!! Díjakat is szándékozom küldeni...körmöket is mutatnám, mert magamnak is készült ám! De addig is puszi!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...